diumenge, 9 de març del 2014

SAINT-PÉRAY HISTORIQUES SPORT PRESTIGE (FR)

Aprofitant que no estava a molts quilómetres de Valence, vaig decidir apropar-me a aquesta trobada i, sort que ho vaig fer ja que inusualment no m´hagués pogut imaginar quelcom així, vehicles amb tant nivell en tant pocs metres quadrats, al exterior i sense tanques de seguretat al voltant, (cosa innimaginable a Espanya).
                                 
 
























































Espero que els hi hagi agradat com a mínim tant com a mí... ara la tornada cap a casa (més de 10 hores gràcies al port que travessa els pirineus que estava tancat per unes fortes nevades)

I ja que vaig fer mitja volta i sabia que el camí de tornada seria llarg, m´ho vaig pendre amb calma (que amb la pantxa plena es veu tot diferent...)


 i fins aquí el meu "tour", Andorra, Puigcerdà, Avignon, Valence...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada